Letselschade?

Bel voor kosteloze rechtshulp 0800 HELP (4357)!

Contact opnemen

Klachtenregeling

1. Een schriftelijke of per e-mail naar info@schutoosting.nl gestuurde klacht van een cliënt over het werk van de uitvoerende medewerk(ster)er(s) van Schut | Oosting wordt terstond gemeld aan de directie.

2. Binnen 2 werkdagen bevestigt de directie schriftelijk of per e-mail de ontvangst van de klacht aan de klager, aangevuld met de mededeling dat uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht het onderzoek naar de klacht wordt afgerond, en dat een inhoudelijk antwoord op de klacht volgt. Dit alles met de bedoeling een oplossing te creëren. Deze oplossing komt er ( voor zover mogelijk is) binnen een maand na beantwoording van de klacht.

3. De directie zal bij afhandeling van de klacht de cliënt – die niet tevreden is met uitkomst van de klachtprocedure – wijzen op externe klachtenregelingen, zoals de klachtenregeling gehanteerd door de Algemene Onderwijs Bond, ZZP-Nederland, NIVRE, Stichting Keurmerk.

Contact opnemen

Bel mij

14 + 4 =

neemt de tijd voor je

Ik ben netjes geholpen, duidelijk, neemt de tijd voor je. Betrouwbaar. Mevr. K. Wessels te Vroomshoop

Afspraken worden nagekomen

Heel correct. Afspraken worden nagekomen. Dhr. Bosma te Zwaagwesteinde

Prettig, meelevend en duidelijk

Prettig, meelevend en duidelijk in de omgang en gesprekken. Afspraken werden goed nagekomen en waren duidelijk. Goede advisering. Mevr. Gonet te...

Jullie tonen veel begrip

Jullie tonen veel begrip, ondanks dat ik soms wel wat ongeduldig was. Cliënt werd bijgestaan in deze zaak door M.w. mr. S. Rorije. Dhr. Sapulette te...

Netjes en prima geregeld!!!

Netjes en prima geregeld!!! Fam. Boerrigter te Haarlo

ASP dient klacht in bij ACM inzake de PIV-staffel

Op 31 oktober 2018 heeft de Vereniging van Advocaten voor Slachtoffers van Personenschade (ASP)[1] een klacht ingediend bij de Autoriteit Consument...

heel professioneel en betrokken bijgestaan

André heeft ons heel professioneel en betrokken bijgestaan. We zijn super tevreden over zijn advies en afhandeling. Ga zo door! Mevr. M. Berden van...

De vastberadenheid waar mee u deze zaak behartigde

De vastberadenheid waar mee u deze zaak behartigde, waar ik momenten had van het is wel goed, bleef u volhouden met het bekende resultaat. Hartelijk...

Ik zal uw kantoor aanbevelen aan derden

Ik ben zeer tevreden over uw kantoor. Ik zal uw kantoor aanbevelen aan derden. Dhr. W. Kok te Haren

heel duidelijk in de uitleg van de stand van zaken

Meneer mr. J.H. Oosting was heel duidelijk in de uitleg van de stand van zaken. mw. G. Booi te Harkema

Goede en vlotte omgang. Duidelijkheid, begripvol en verstand van zaken

Positief over goede en vlotte omgang. Duidelijkheid, begripvol en verstand van zaken. Dhr. Noeken te Assen

Ik heb André Rotte gebeld om hem te bedanken voor de inzet en steun

Ik heb André Rotte gebeld om hem te bedanken voor de inzet en steun. Mevr. H. Eigenhuis te Amsterdam

Prettig om op zo’n adequate wijze bijgestaan te worden door een professional.

Prettig om op zo’n adequate wijze bijgestaan te worden door een professional. Met begrip voor mijn situatie en ontzorgen op alle vlakken....

Overname dossier door mr. J.H. Oosting was een goede zet

Overname dossier door mr. J.H. Oosting was een goede zet. Zeer tevreden een 9. Dhr. P. Blom te Almelo

Positief over de bereikbaarheid, toegankelijkheid en kennis van zaken.

Positief over de bereikbaarheid, toegankelijkheid en kennis van zaken. Dhr. C.J.G. van Riele

Het was een duidelijke uitleg, goede begeleiding van mw. mr. S. Rorije

Zeer tevreden. Het was een duidelijke uitleg, goede begeleiding van mw. mr. S. Rorije en een uitkomst waar ik totaal niet op had gerekend. Mevr. N....