Letselschade?

Bel voor kosteloze rechtshulp 0800 HELP (4357)!

Contact opnemen

Klachtenregeling

1. Een schriftelijke of per e-mail naar info@schutoosting.nl gestuurde klacht van een cliënt over het werk van de uitvoerende medewerk(ster)er(s) van Schut | Oosting wordt terstond gemeld aan de directie.

2. Binnen 2 werkdagen bevestigt de directie schriftelijk of per e-mail de ontvangst van de klacht aan de klager, aangevuld met de mededeling dat uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht het onderzoek naar de klacht wordt afgerond, en dat een inhoudelijk antwoord op de klacht volgt. Dit alles met de bedoeling een oplossing te creëren. Deze oplossing komt er ( voor zover mogelijk is) binnen een maand na beantwoording van de klacht.

3. De directie zal bij afhandeling van de klacht de cliënt – die niet tevreden is met uitkomst van de klachtprocedure – wijzen op externe klachtenregelingen, zoals de klachtenregeling gehanteerd door de Algemene Onderwijs Bond, ZZP-Nederland, NIVRE, Stichting Keurmerk.

Contact opnemen

Bel mij

12 + 6 =

Snelle reactie op e-mail of telefoon

Zeer tevreden. Snelle reactie op e-mail of telefoon. Mevr. A. Wiersma te Utrecht

Zeer adequaat gehandeld

Vriendelijke en zakelijke behandeling, zeer adequaat gehandeld. Mevr. W. v.d. Tol-Los te Oost-Souburg

Goed geholpen

Zeer tevreden, mw.  mr. C. Landstra heeft mij goed geholpen, ben er erg blij mee. Dhr. K. Siersema te Marum

Ik werdt goed en zeer duidelijk te woord gestaan

Ik werdt goed en zeer duidelijk te woord gestaan, werdt goed op de hoogte gehouden door alles. Cliënt werd bijgestaan in deze zaak door M.w. mr. S....

Vanaf begin direct heel goed geholpen

Vanaf begin direct heel goed geholpen. Stap voor stap alles duidelijk met mij doorgenomen en samen stappen genomen. Met een succesvol resultaat....

Wanneer ik vragen had, kreeg ik snel antwoord

Wanneer ik vragen had, kreeg ik snel antwoord per e-mail. Telefonisch contact is niet nodig geweest, omdat de reacties per e-mails voor mij snel...

neemt de tijd voor je

Ik ben netjes geholpen, duidelijk, neemt de tijd voor je. Betrouwbaar. Mevr. K. Wessels te Vroomshoop

Afspraken worden nagekomen

Heel correct. Afspraken worden nagekomen. Dhr. Bosma te Zwaagwesteinde

Prettig, meelevend en duidelijk

Prettig, meelevend en duidelijk in de omgang en gesprekken. Afspraken werden goed nagekomen en waren duidelijk. Goede advisering. Mevr. Gonet te...

Jullie tonen veel begrip

Jullie tonen veel begrip, ondanks dat ik soms wel wat ongeduldig was. Cliënt werd bijgestaan in deze zaak door M.w. mr. S. Rorije. Dhr. Sapulette te...

Netjes en prima geregeld!!!

Netjes en prima geregeld!!! Fam. Boerrigter te Haarlo

ASP dient klacht in bij ACM inzake de PIV-staffel

Op 31 oktober 2018 heeft de Vereniging van Advocaten voor Slachtoffers van Personenschade (ASP)[1] een klacht ingediend bij de Autoriteit Consument...

heel professioneel en betrokken bijgestaan

André heeft ons heel professioneel en betrokken bijgestaan. We zijn super tevreden over zijn advies en afhandeling. Ga zo door! Mevr. M. Berden van...

De vastberadenheid waar mee u deze zaak behartigde

De vastberadenheid waar mee u deze zaak behartigde, waar ik momenten had van het is wel goed, bleef u volhouden met het bekende resultaat. Hartelijk...

Ik zal uw kantoor aanbevelen aan derden

Ik ben zeer tevreden over uw kantoor. Ik zal uw kantoor aanbevelen aan derden. Dhr. W. Kok te Haren

heel duidelijk in de uitleg van de stand van zaken

Meneer mr. J.H. Oosting was heel duidelijk in de uitleg van de stand van zaken. mw. G. Booi te Harkema