Letselschade?

Bel voor kosteloze rechtshulp 0800 HELP (4357)!

Contact opnemen

Klachtenregeling

1. Een schriftelijke of per e-mail naar info@schutoosting.nl gestuurde klacht van een cliënt over het werk van de uitvoerende medewerk(ster)er(s) van Schut | Oosting wordt terstond gemeld aan de directie.

2. Binnen 2 werkdagen bevestigt de directie schriftelijk of per e-mail de ontvangst van de klacht aan de klager, aangevuld met de mededeling dat uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht het onderzoek naar de klacht wordt afgerond, en dat een inhoudelijk antwoord op de klacht volgt. Dit alles met de bedoeling een oplossing te creëren. Deze oplossing komt er ( voor zover mogelijk is) binnen een maand na beantwoording van de klacht.

3. De directie zal bij afhandeling van de klacht de cliënt – die niet tevreden is met uitkomst van de klachtprocedure – wijzen op externe klachtenregelingen, zoals de klachtenregeling gehanteerd door de Algemene Onderwijs Bond, ZZP-Nederland, NIVRE, Stichting Keurmerk.

Contact opnemen

Bel mij

12 + 14 =

We hadden goed contact via de mail of telefonisch

Jelmer de Jong is met mijn zaak bijna 14 maanden bezig geweest. We hadden goed contact via de mail of telefonisch. Ik ben erg tevreden dat Jelmer de...

Het contact was goed en we zijn blij met de uitslag.

Het contact was goed en we zijn blij met de uitslag. Mevr. K. Mehlhorn te Groningen

Buitengewoon content over de algehele handelswijze

Ik heb hier weinig meer aan toe te voegen. Buitengewoon content over de algehele handelswijze en – niet onbelangrijk – een eindresultaat...

Zeer positief over dat de heer de Jong mij serieus nam bij ons eerste telefoongesprek.

Zeer positief over dat de heer de Jong mij serieus nam bij ons eerste telefoongesprek. Mevr. I. van der Meulen-Perdaems te...

Dhr. mr. Oosting, is een zeer kundige man die waar maakt wat hij afspreekt.

Zeer duidelijke en heldere communicatie. Dhr. mr. Oosting, is een zeer kundige man die waar maakt wat hij afspreekt. Dit kantoor is voor ons een...

Zeer tevreden over de goede bereikbaarheid

Zeer tevreden over de goede bereikbaarheid. Duidelijke uitleg procedure etc. etc. Dhr. Welling te Zevenaar

Ga zo door!

Ga zo door! Zeer tevreden een 10. mw. A. Versluis te Vries (Slachtofferhulp Nederland)

Je hebt toch je best gedaan

Je hebt toch je best gedaan. Dhr. Verhoog te Naaldwijk

Alles werd goed voor ons geregeld

Alles werd goed voor ons geregeld en ook dat we het snapten waarover het ging. Zeer tevreden een 10. Mevr. P. Rozema te...

Zeer positief over de inzet, laagdrempelig en deskundig.

Zeer positief over de inzet, laagdrempelig en deskundig. Mevr. Orsel-Moed te Alteveer (GN)

Zeer tevreden. Een 9.

Zeer tevreden. Een 9. Fam. Vreeke te Amsterdam

Duidelijk vriendelijk een hele goede samenwerking met een goed einde.

Duidelijk vriendelijk een hele goede samenwerking met een goed einde. Mevr. H.Boerema te Kolham

Zeer tevreden

Zeer tevreden, een tien. Mevr. Overmars te Amsterdam

Zeer tevreden, een tien. De heer Oosting is een plezierig en kundig persoon.

Zeer tevreden, een tien. De heer Oosting is een plezierig en kundig persoon. Hij heeft een goed empathisch vermogen en is duidelijk in alle stappen...

Mijn belangen zijn uitstekend en zeer professioneel behartigd

Mijn belangen zijn uitstekend en zeer professioneel behartigd door dhr. mr. Jelmer Drewes, goede bereikbaarheid en snelle reactie op vragen. Mw. S....

Betrokken, luisterend oor, inlevingsvermogen en duidelijk.

Betrokken, luisterend oor, inlevingsvermogen en duidelijk. Dhr. N.R. te Vlissingen