Letselschade?

Bel voor kosteloze rechtshulp 0800 HELP (4357)!

Contact opnemen

Klachtenregeling

1. Een schriftelijke of per e-mail naar info@schutoosting.nl gestuurde klacht van een cliënt over het werk van de uitvoerende medewerk(ster)er(s) van Schut | Oosting wordt terstond gemeld aan de directie.

2. Binnen 2 werkdagen bevestigt de directie schriftelijk of per e-mail de ontvangst van de klacht aan de klager, aangevuld met de mededeling dat uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht het onderzoek naar de klacht wordt afgerond, en dat een inhoudelijk antwoord op de klacht volgt. Dit alles met de bedoeling een oplossing te creëren. Deze oplossing komt er ( voor zover mogelijk is) binnen een maand na beantwoording van de klacht.

3. De directie zal bij afhandeling van de klacht de cliënt – die niet tevreden is met uitkomst van de klachtprocedure – wijzen op externe klachtenregelingen, zoals de klachtenregeling gehanteerd door de Algemene Onderwijs Bond, ZZP-Nederland, NIVRE, Stichting Keurmerk.

Contact opnemen

Bel mij

Bereikbaarheid met André was zeer goed.

Bereikbaarheid met André was zeer goed. Mevr. M.S. te Middelburg  

Alles is goed verlopen en erg tevreden

Alles is goed verlopen en erg tevreden. Dhr. A. Scheepstra te Eerste Exloërmond

veel weergave van opties en eventuele mogelijkheden

Bij eerste huisbezoek, naar aanleiding ongeval, veel weergave van opties en eventuele mogelijkheden. Dhr. R.H Ebbenhorst te...

Het persoonlijke contact vond ik heel fijn

Het persoonlijke contact vond ik heel fijn. Ook dat min of meer dezelfde persoon in elke fase gedurende 2 jaar de zaak behandelde. Dat er werd...

Heb me geen moment ‘een zaak’ gevoeld

Heb me geen moment ‘een zaak’ gevoeld. Jullie luisteren goed en waren in de ellende een positief baken. Mevr. N.N. te...

Begripvol, duidelijk, geduldig, goed advies, correct

Begripvol, duidelijk, geduldig, goed advies, correct, maakt geen probleem om dingen te herhalen in simpele tekst en uitleg. Mevr. P. te...

Fijn contact en snelle afhandeling

Positief over het fijne contact en de snelle afhandeling. Dhr. H. Zaaier te Assen

Laagdrempelig contact

Positief over het laagdrempelig contact. Dhr. B. Vos te Kloosterhaar

Ik heb me zeer gesteund en geholpen gevoeld!

André heeft zeer degelijk werk verricht…bleef onverminderd zoeken naar (nieuwe) mogelijkheden en heeft zich veel moeite getroost om mij op zo...

Het goede overleg als positief ervaren

Het goede overleg als positief ervaren. Mevr. J. B. te Sneek

Voorkomende, persoonlijke, deskundige en constructieve aanpak

Voorkomende, persoonlijke, deskundige en constructieve aanpak. Chapeau! Dhr. drs. J.J.J. Vierkotten te Venlo

Zonder de adviezen van de heer Hansma, hadden wij dit resultaat nooit behaald

Zonder de adviezen van de heer Hansma, hadden wij dit resultaat nooit behaald. Mevr. I. Elgersma-Cupido te Hurdegaryp

Positieve instelling en snelle terugkoppeling

Contactueel was het positief (uitleg en luisteren), positieve instelling en snelle terugkoppeling. Mevr. G.H. Boerwinkel-Westerhof te...

Respectvol, meedenkend, niet oordelend

Respectvol, meedenkend, niet oordelend. Goede communicatie zowel schriftelijk, per mail als persoonlijk. Transparant. Mevr. M.G. Dingemanse te...

kan ik niet anders zeggen alles was top korrekt!!

Bij mij is alles als zeer positief gegaan en kan ik niet anders zeggen alles was top korrekt!! Dhr. H.H. van Dam te...

Ik voelde me niet een ‘geval’, maar begrepen en zeer deskundig ondersteund

Omdat er erg veel op mij af kwam na het ongeval was het erg fijn dat André mij gelijk hielp met alles wat geregeld moest worden. Ik voelde me niet...