Letselschade?

Bel voor kosteloze rechtshulp 0800 HELP (4357)!

Contact opnemen

Klachtenregeling

1. Een schriftelijke of per e-mail naar info@schutoosting.nl gestuurde klacht van een cliënt over het werk van de uitvoerende medewerk(ster)er(s) van Schut | Oosting wordt terstond gemeld aan de directie.

2. Binnen 2 werkdagen bevestigt de directie schriftelijk of per e-mail de ontvangst van de klacht aan de klager, aangevuld met de mededeling dat uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht het onderzoek naar de klacht wordt afgerond, en dat een inhoudelijk antwoord op de klacht volgt. Dit alles met de bedoeling een oplossing te creëren. Deze oplossing komt er ( voor zover mogelijk is) binnen een maand na beantwoording van de klacht.

3. De directie zal bij afhandeling van de klacht de cliënt – die niet tevreden is met uitkomst van de klachtprocedure – wijzen op externe klachtenregelingen, zoals de klachtenregeling gehanteerd door de Algemene Onderwijs Bond, ZZP-Nederland, NIVRE, Stichting Keurmerk.

Contact opnemen

Bel mij

Zeer tevreden. Een 9.

Zeer tevreden. Een 9. Fam. Vreeke te Amsterdam

Duidelijk vriendelijk een hele goede samenwerking met een goed einde.

Duidelijk vriendelijk een hele goede samenwerking met een goed einde. Mevr. H.Boerema te Kolham

Zeer tevreden

Zeer tevreden, een tien. Mevr. Overmars te Amsterdam

Zeer tevreden, een tien. De heer Oosting is een plezierig en kundig persoon.

Zeer tevreden, een tien. De heer Oosting is een plezierig en kundig persoon. Hij heeft een goed empathisch vermogen en is duidelijk in alle stappen...

Mijn belangen zijn uitstekend en zeer professioneel behartigd

Mijn belangen zijn uitstekend en zeer professioneel behartigd door dhr. mr. Jelmer Drewes, goede bereikbaarheid en snelle reactie op vragen. Mw. S....

Betrokken, luisterend oor, inlevingsvermogen en duidelijk.

Betrokken, luisterend oor, inlevingsvermogen en duidelijk. Dhr. N.R. te Vlissingen

Duidelijk contact. Namen alle tijd om, voor mij, ingewikkelde termen toe te lichten.

Duidelijk contact. Namen alle tijd om, voor mij, ingewikkelde termen toe te lichten. Bespraken duidelijk wat er komen ging en wat de stand van zaken...

Contact met dhr. mr. Hansma verliep vanaf begin erg goed

Contact met dhr. mr. Hansma verliep vanaf begin erg goed, erg vriendelijke man met kennis van zaken, duidelijk in uitleg telkens weer! Dhr. K....

Alles duidelijk uitgelegd, positieve benadering. “een tien!”

Alles duidelijk uitgelegd, positieve benadering. “een tien!” Mevr. N.S.E. de Jong-Geerdink te Emmer...

Bereikbaarheid met André was zeer goed.

Bereikbaarheid met André was zeer goed. Mevr. M.S. te Middelburg

Alles is goed verlopen en erg tevreden

Alles is goed verlopen en erg tevreden. Dhr. A. Scheepstra te Eerste Exloërmond

veel weergave van opties en eventuele mogelijkheden

Bij eerste huisbezoek, naar aanleiding ongeval, veel weergave van opties en eventuele mogelijkheden. Dhr. R.H Ebbenhorst te...

Het persoonlijke contact vond ik heel fijn

Het persoonlijke contact vond ik heel fijn. Ook dat min of meer dezelfde persoon in elke fase gedurende 2 jaar de zaak behandelde. Dat er werd...

Heb me geen moment ‘een zaak’ gevoeld

Heb me geen moment ‘een zaak’ gevoeld. Jullie luisteren goed en waren in de ellende een positief baken. Mevr. N.N. te...

Begripvol, duidelijk, geduldig, goed advies, correct

Begripvol, duidelijk, geduldig, goed advies, correct, maakt geen probleem om dingen te herhalen in simpele tekst en uitleg. Mevr. P. te...

Fijn contact en snelle afhandeling

Positief over het fijne contact en de snelle afhandeling. Dhr. H. Zaaier te Assen