Letselschade?

Bel voor kosteloze rechtshulp 0800 HELP (4357)!

Contact opnemen

Klachtenregeling

1. Een schriftelijke of per e-mail naar info@schutoosting.nl gestuurde klacht van een cliënt over het werk van de uitvoerende medewerk(ster)er(s) van Schut | Oosting wordt terstond gemeld aan de directie.

2. Binnen 2 werkdagen bevestigt de directie schriftelijk of per e-mail de ontvangst van de klacht aan de klager, aangevuld met de mededeling dat uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht het onderzoek naar de klacht wordt afgerond, en dat een inhoudelijk antwoord op de klacht volgt. Dit alles met de bedoeling een oplossing te creëren. Deze oplossing komt er ( voor zover mogelijk is) binnen een maand na beantwoording van de klacht.

3. De directie zal bij afhandeling van de klacht de cliënt – die niet tevreden is met uitkomst van de klachtprocedure – wijzen op externe klachtenregelingen, zoals de klachtenregeling gehanteerd door de Algemene Onderwijs Bond, ZZP-Nederland, NIVRE, Stichting Keurmerk.

Contact opnemen

Bel mij

9 + 8 =

Zeer goed eindresultaat

Zeer tevreden en zeer goed eindresultaat Dhr. P. Schoon te Zuidlaren

Het is echt fantastisch goed opgelost allemaal

Het is echt fantastisch goed opgelost allemaal onze grote dank daarvoor. Mevr. N. Visscher-Smoes te Vriezenveen

Mijn hele zaak is door uw firma perfect behandeld

Mijn hele zaak is door uw firma perfect behandeld, bedankt daarvoor. Dhr. K. Dijkman te Ferwert

Betrokkenheid bij de zaak

Zeer tevreden over: Betrokkenheid bij de zaak. Duidelijke uitleg over de zaak. Altijd bereikbaar voor vragen of informatie. Mevr. H. Lingbeek te...

Ze was naar mij toe zeer duidelijk

Zeer tevreden. Ze was naar mij toe zeer duidelijk. Daar ben ik blij mee. Dhr. B. Fles te Borculo

Attent, ter zake kundig, helpend en meedenkend

De heer Rotte was attent, ter zake kundig, helpend en meedenkend. Mevr. Daudt te Waddinxveen

Toonde betrokkenheid en professionele zakelijkheid

Zeer tevreden. Eerste gesprek toonde betrokkenheid en professionele zakelijkheid. Ook de gesprekken daarna waren professioneel en betrokken. Dhr....

Was altijd op de hoogte als er wat te melden was

Zeer tevreden. Was altijd op de hoogte als er wat te melden was. Dhr. J.M.A. Meijerink te Apeldoorn

Goed persoonlijk contact

Tevreden. Goed persoonlijk contact. Dhr. M. van der Velde te Den Ham

Alle vertrouwen gehad en dat bleek terecht

Zeer tevreden. Vanaf het begin hebben we alle vertrouwen gehad in Johan Oosting en dat bleek terecht. Dhr. H. Bolleboom te...

Bij vragen snelle en duidelijke reactie

Zeer tevreden. Bij vragen snelle en duidelijke reactie. Top. Dhr. W. Stegeman te Hijken

Een hart voor de zaak

Zeer tevreden. Hele goede service. Zeer klantgericht. Een hart voor de zaak Mevr. M. Gerritsen te Almelo

Schilders-ziekte: de stand van zaken in 2020

De eenmalige coulanceregeling voor werknemers c.q. slachtoffers die door het verrichten van arbeid lijden aan de aandoening ‘chronic solvent-induced...

Vond ‘t ondanks de aanleiding een heel prettig contact

Vond ‘t ondanks de aanleiding een heel prettig contact. Kundig en persoonlijk. Blij met het verloop en uiteindelijke afwikkeling. Mevr. N.Winkels te...

Er was een fijn en persoonlijk contact

Er was een fijn en persoonlijk contact. Het was prettig samenwerken met André. Hij was ook goed te bereiken voor vragen. Dhr. P. van den Beek te...

Ik ben heel positief

Ik ben heel positief. Zeer tevreden Mevr. W. van Petersen te Hellendoorn