Letselschade?

Bel voor kosteloze rechtshulp 0800 HELP (4357)!

Contact opnemen

Klachtenregeling

1. Een schriftelijke of per e-mail naar info@schutoosting.nl gestuurde klacht van een cliënt over het werk van de uitvoerende medewerk(ster)er(s) van Schut | Oosting wordt terstond gemeld aan de directie.

2. Binnen 2 werkdagen bevestigt de directie schriftelijk of per e-mail de ontvangst van de klacht aan de klager, aangevuld met de mededeling dat uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht het onderzoek naar de klacht wordt afgerond, en dat een inhoudelijk antwoord op de klacht volgt. Dit alles met de bedoeling een oplossing te creëren. Deze oplossing komt er ( voor zover mogelijk is) binnen een maand na beantwoording van de klacht.

3. De directie zal bij afhandeling van de klacht de cliënt – die niet tevreden is met uitkomst van de klachtprocedure – wijzen op externe klachtenregelingen, zoals de klachtenregeling gehanteerd door de Algemene Onderwijs Bond, ZZP-Nederland, NIVRE, Stichting Keurmerk.

Contact opnemen

Bel mij

9 + 2 =

Vlotte mailwisseling, duidelijk en vriendelijk taalgebruik

Zeer tevreden. Vlotte mailwisseling, duidelijk en vriendelijk taalgebruik. Dhr. A. Keizer te Staphorst

Goede communicatie en afronding van het geheel

Zeer tevreden. Goede communicatie en afronding van het geheel. Mevr. Luttikhold te Lichtenvoorde

Ga zo door meneer Rotte

Ga zo door meneer Rotte. Zeer tevreden. Dhr. T.W.J. van Leeuwen te Acquoy

Wij hebben jou als zeer prettig ervaren, gewoon een TOPPER

Heel erg bedankt voor de goede zorgen die je ons hebt gegeven. En problemen die je bij ons weg hebt gehaald. Ik ben toen der tijd dat jij voor het...

Een goede samenwerking

Zeer tevreden en een goede samenwerking. Mevr. Kempenaar-Slagter uit Assen

De begeleiding kon niet beter na ons inziens

De begeleiding kon niet beter na ons inziens. Wij zijn zeer tevreden. Mevr. E.C.A. Walker-Stiekema te Veendam

Duidelijke uitleg en snelle reacties

Positief over de duidelijke uitleg en snelle reacties. Cliënte is bijgestaan door mw. mr. S. Rorije. Mevr. Deen te Nieuw...

Bij vragen hadden ze alle tijd om deze te beantwoorden

Mijn belangen werden behartigd door de heer Wessels en de heer Rotte. Bij vragen hadden ze alle tijd om deze te beantwoorden. Mevr. N.Sleijster te...

Goed bereikbaar, goed op de hoogte gehouden

Goed bereikbaar, goed op de hoogte gehouden, en vriendelijk naar mij toe. Cliënt is bijgestaan door mw. mr. S. Rorije. Dhr. Y. Kaipatty te...

Wij vonden de begeleiding prima

Wij vonden de begeleiding prima. De vragen die wij hadden werden prima beantwoord en/of uitgelegd. Mevr. D. Taekema te...

Snelle afhandeling en duidelijkheid

Zeer tevreden, positief over de snelle afhandeling en duidelijkheid. Mevr. A. Brouwer te Purmerend

De prettige communicatie was mij tot volle tevredenheid

Hartelijk wil ik u – en uw medewerkers- danken voor de goede begeleiding en inzet bij de afhandeling van mijn letselschade. De prettige...

Alles werd goed voor ons geregeld

Zeer tevreden. Alles werd goed voor ons geregeld. Dhr. J. Ekkel te Vroomshoop

Zonder jullie hulp hadden we het niet gered

Ga zo door. Snelle reacties, deskundig advies, behulpzaam, persoonlijk en vriendelijk. Zonder jullie hulp hadden we het niet gered. Dhr. M. Mahboub...

Snelle reactie op e-mail of telefoon

Zeer tevreden. Snelle reactie op e-mail of telefoon. Mevr. A. Wiersma te Utrecht

Zeer adequaat gehandeld

Vriendelijke en zakelijke behandeling, zeer adequaat gehandeld. Mevr. W. v.d. Tol-Los te Oost-Souburg